piątek, 31 lipca 2015

Recenzja #2 Kredka do brwi Catrice

Tak więc dziś... Chciałabym wam przedstawić kredkę do brwi Catrice. Doszłam do wniosku, że brwi stanowią najważniejszą część naszego codziennego makijażu . Dobrze podkreślone uwydatniają naszą twarz oraz spojrzenie.  

Kredkę Catrice upolowałam na wyprzedaży w jednej z drogerii w cenie 10 zł, choć jej ceny wahają się właśnie w takim zakresie cenowym. Możne zacznę od zewnętrznej strony mojego dzisiejszego tematu. Ogromnym plusem jest to, że jest to kosmetyk 2w1, grzebyczek oraz kredka. Muszę przyznać, że wygląda "estetycznie", jeśli można tak nazwać kredkę do brwi. Jej matowe wykonanie i metaliczne wykończenia właśnie sprawiają takie wrażenie. Co do samej kredki jestem ją naprawdę zachwycona. Mam czarne brwi, które wyglądają bardzo źle, zwłaszcza z moimi prześwitami. Szukałam czegoś w odcieniu ciemnego brązu, nawiązującego do mojego koloru włosów. Trafiłam w sedno. Jest odpowiednio miękka, nie muszę jej dociskać, trzyma od rana do wieczora , nie muszę jej poprawiać w ciągu dnia, pigmentacja także mi odpowiada - wystarczy kilka przeciągnięć, abym miała kolor taki jaki chcę. Co do grzebyka, nie mam do niej żadnych zarzutów. Pozwala na zrobienie szybkich, i przede wszystkim naturalnych brwi. 

 Podsumowując ta kredka zostanie w mojej kosmetyczce na dłużej. Polecam ją brunetkom a nawet blondynkom. Kolor jest tak naturalny,że nadaje się dla każdego typu urody.
              


 Używałyście jej ? Koniecznie napiszcie co o niej sądzicie.   

   
  

19 komentarzy:

  1. Zamierzam skusić się na jakiś produkt do brwi i może wybór padnie właśnie na tą kredkę... :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skusiłaś :)
    zapraszam i obsrwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. kredka do brwi to podstawa:) ciene tez maja dobre do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  4. posiadam, uwielbiam i też uważam, że pasuję i blondynką i brunetką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący blog. Świetna kredka tak samo jak i firma Catrice, mam błyszczyk i bardzo jestem z niego zadowolona. Kredki nie mam, ale może się skuszę :) pozdrawiam!
    sweethings-and-more.blogspot.com zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyślę nad nią, produktów do podkreślania brwi u mnie nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jej, ale daje bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. daje świetny efekt, chyba będę musiała jej poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam mało czasu rano na jeszcze "kredkowanie" brwi, przerzuciłam się na hennę raz na jakiś czas i jest ok :) może obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam,ale wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja teraz brwi podkreślam specjalnym cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją i lubię, ale myślę nad przejściem na cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo fajny efekt :)

    Pozdrawiam i wspaniałego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie średnio przypadła do gustu. Do użycia na szybko jest ok, ale jeśli bardziej mi zależy na wyglądzie, to jednak wybiorę cień do brwi :) No i trochę zbyt ciepła dla mnie, mam 020 chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kredki nie używałam, ale mam paletkę cieni do brwii z Catrice i bardzo dobrze mi się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń